TORSDAG-FREDAG

Igår övningskörde jag hela vägen hemmifrån mig hem till Robin. Jag satt stel som en pinne med fjärliar i magen hela vägen så nervös som jag var över att behöva köra vid alla rödljus och läskiga grejer. Är mest van vid att köra i lilla skultorp, på landsvägar och motorvägen, men inte bland massor stadsliknande trafik. Men det gick jättebra trots allt! Jag hade sen en jättemysig torsdagskväll med Robin då vi åkte hem till hans mormor och morfar för att fika och ha det lika trevligt som vanligt. Resten av kvällen spenderades i Robins stora sköna soffa med en skål godis och film.

Nu har jag precis övningskört hem från stan med pappa och ska alldeles strax sätta mig och räkna matte (på en fredag!!). Har nationellt prov på onsdag så det är bara att sätta igång. Men så tråkigt ska jag inte ha hela kvällen för senare så ska jag åka in till stan för att möta upp några vänner för förfest innan vi åker hem till Pauline som kommer stå för fredagskvällen. Det har varit för mycket soffpotatis över mig det senaste när skolan och alla andra aktiviteter har tagit stor plats, så ikväll känner jag på mig att det kommer bli en grym kalaskväll och jag är pigg och glad som attan. Men för att jag ska kunna ha lite kul så måste jag hinna med plugget innan. Hoppas alla får sig en jättebra lördag!! Puss och kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0