TORSDAG

Jag önskar att jag hade samma lyckorus i kroppen idag som jag hade igår. Men idag är jag bara trött och känner mig stressad över allt. Jag började åtta och går till fyra, vilket inte heller är speciellt lockande. Sitter på en håltimma nu och försöker plugga men får inte gjort något.
Jag hade i alla fall en mysig kväll igår hemma hos Robin och hans lägenhet är så fin att det inte är klokt. Han förhörde mig på mitt idrottsprov jag hade idag och sen låg vi framför big brother och åt toast till kvällsmat. Ikväll kommer jag förmodligen inte ha det lika mysigt då jag ska spendera hela kvällen med näsan i skolböckerna. Kanske hinner med en springrunda om jag har tur men annars blir det inte mycket roligare än så här. Får hoppas på bättre dagar nästa vecka, för imorgon har jag nationellt prov i engelska och där var denna skolveckan fullbordad..

En bild jag tog på Robins kylskåp igår efter att vi hade varit och "stor"handlat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0