MÅNDAG (VALBORG)-TISDAG

Igår var det valborg och jag hade världens mysigaste kväll. Jag hade haft en sådan beslutsångest över denna kväll om vad jag ville och orkade göra, men efter att ha hjälp Robin med att flytta genom att bära upp möbler till tredje våningen hela dagen, så kändes en mysvalborg som det enda rätta. Så jag åkte hem till min gamla kära vän Karin där hon, jag, David och Rasmus åt en underbar middag. Grillat kött, ost- och skinkpaj, sallad, pommes frittes och slutligen en blåbär-björnbär-hallon-paj till efterrätt. Efter middagen åkte vi till sjötorpa för att titta på fyrverkerierna och på barasan som hade börjat slockna. Sen åkte vi tillbaka hem till Karin för att bada badtunna en lång stund innan vi la oss i hennes soffa och avslutade kvällen med att titta på favoritfilmen "fucking åmål".
Idag vaknade jag sent eftersom jag inte kom i säng förens runt tre igår. Men jag har ändå hunnit plugga, övningsköra och plugga lite till. Resten av dagen ska jag träna gymnastik i tre och en halv timma, som blir det sista träningen innan tävlingen nästa vecka. När jag kommer hem ikväll ska jag äta grillat med familjen och öva det sista inför mitt tal jag ska hålla imorgon. Tack och hej och puss och kram!♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0