TORSDAG

Jag vet att jag har klagat på det kalla och dåliga vädret vi hade förut, och borde egentligen vara jätteglad för detta fina väder, men idag var det nästa lite för varmt! Vi hade ingen vanlig skoldag utan var istället på ett övningsfält där de som utbildar sig till brandmän hade övningar. Vi elever fick låtsas vara med i en bussolycka och fick sen bli räddade av brandkåren. Vissa fick också vara poliser, media och chokade människor runt omkring. Det var spännande och kul, men så varmt att man nästan svimmade. Vi fick i alla fall sluta klockan ett så det var skönt, och när jag kom hem la jag mig i solstolen direkt. Trodde inte jag kunde få färg, men nu har jag blivit alldeles bränd på axlarna. Snart ska jag sätta mig och skriva lite på en inlämning innan middagen. Ikväll ska jag och Felicia promenera in till stan och sen träna styrka på gymmet.
Tack och hej och puss och kram!♥

Ett par bilder från dagen:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0