FREDAG

Idag är jag glad, för att det är fredag, för att jag fick vakna upp bredvid min kärlek imorses, för att jag slutade halv två och för att jag har gått på långhelg. Jag kan väl kort och gott säga att jag igår slutade klockan ett. Tränade ett hårdpass på gymmet och myste med Robin. Vi bakade dom första lussebullarna för i år, och helt gudomliga blev dom. Mysdag/kväll! Men tillbaka till idag, jag ligger nu nerbäddad i soffan med en lussebulle i handen och samlar krafter för kvällen. Det står ett arbetspass på schemat, så bättre fredagsmys kunde jag ju fått. Men det är ju alltid bra med pengar och det kommer kännas bra efteråt. Jag ska dessutom jobba både måndag och tisdag också, så någon vidare långhelg blir det ju inte för mig. Men som jag skrev tidigare, så är det alltid bra med extra pengar! Hoppas alla andra får en bra fredag, och mys lite åt mig! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0