FREDAG

Denna veckan har verkligen gått så himla fort. Det känns som att det var måndag igår, det är inte klokt. Men som vanligt så är det helt underbart med fredag även om jag inte hade några fredagskänslor alls idag. Det berodde förmodligen på att jag skulle jobba ikväll, vilket jag aldrig riktigt är sugen på innan. Men när jag väl är där och har jobbat klart så inser jag hur bra jag trivs och hur trevligt och kul mitt jobb faktiskt är. Så nu är jag hemma och känner mig nöjd och glad. Robin plockade upp mig och när vi kom hem så möttes vi av Karin, David och Felicia som hade fredagsmys. Så trots jobbet så har jag också hunnit ha fredagsmys så bättre kan det ju faktiskt inte bli. Hoppas alla har en bra och mysig fredag. Puss!

Idag bjöds det på chokladbollar i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0