FREDAG

Jag hade en så sjukt bra kväll igår! En jättemysig, rolig och trevlig förfest följt av den bästa utgången på länge då vi bokstavligen dansade tills fötterna värkte på bogrens.
Idag ringde klockan dock 07.30 och jag trodde jag skulle dö när jag vaknade. Men efter en dusch så kände jag mig som en människa igen, och då rullade bilen mot Jönköping med mamma och syster. Vi har sprungit runt på Ikea och A6 hela dagen och nu är jag helt slut. Men jag fick med mig min drömjacka hem så nu är jag gladare än nånsin. Just nu sitter jag på bussen påväg hem till Robin. Vi ska åka hem till hans familj och äta middag och ha fredagsmys. Precis vad jag behöver efter denna långa dag. Ha en mysig/rolig kväll allihop, för det ska jag ha! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0