LÖRDAG

Jag hade en riktigt bra kväll igår. Förväntningarna var dock lite för höga, så efter en jättebra och rolig förfest med bästa vännerna, fylld av mat, skratt, dans och sång så blev utgången bara helt okej. Men det var helt klart värt att gå ut och fira 200 dagar till studenten med alla andra glada människor och av helheten att döma så blev det som sagt en riktigt bra kväll!

Robin kom och hämtade mig igårnatt så i morses fick jag vakna upp och ta en lång sovmorgon med min kärlek. Vi har flängt runt på stan under dagen och nu ikväll har vi beställt pizza och laddat upp med massor godis. Vi ska hyra någon bra film och ha riktigt lördagsmys. Idag behöver ingen dansa åt mig, jag har redan fått min dos för helgen och nu ska jag göra det jag är bäst på istället, mysa! Pusspuss❤
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0