MÅNDAG

Idag har jag jobbat min tredje dag denna helgen. Det känns inte helt kul att åka och jobba när resten av familjen och många kompisar är lediga och kan göra vad de vill. Men idag fick jag i alla fall sovmorgon till tolv och jag jobbade bara till fyra, så dagen har inte varit allt för jobbig. Just nu ligger jag nerbäddad i min säng och tänkte plugga lite smått. Jag tänkte ge mig ut på en löptur ikväll, men detta tråkiga oväder säger bara att kvällen är som gjord för flera koppar te och filmer. Så jag tänker skippa träningen och inte gå ut på hela kvällen. Jag måste dessutom lägga mig tidigt, för imorgon börjar jag jobba 07.00.. Mycket jobbprat just nu, jag borde istället börja fokusera på all skolgöra jag har. Så nu måste jag lägga näsan i plugget innan jag tänker mysa hela kvällen. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0