MÅNDAG

Hej och hå nu är den värsta dagen på hela veckan snart över, och jag har klarat mig igenom den utan minsta problem faktiskt. Jag hade sovmorgon till elva imorses, och då hade jag och Robin tänkt träna, men vi var så trötta så vi tog sovmorgon istället. Jag låg så mycket bättre nerbäddad ihop med Robin i hans soffa framför sista grymma Johan Falk-filmen istället för att vara på ett svettigt gym (fast jag ångrade mig efteråt får jag väl erkänna...). Slutade halv fyra idag och efter skolan har jag pluggat och varit på gymmet och tränat. Nu har jag bäddat ner mig under två tjocka duntäcken och ska sova. Sov så gott och godnatt allihop. Puss❤

Snor en liten rolig bild av Therese från i fredags. Wille ville ju också vara med på barty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0