MÅNDAG

Även om jag hatar måndagar och var så opepp på skolan man bara kan bli idag, så har jag som vanligt haft en lugn och slapp skoldag att starta veckan med, vilket är så himla skönt. Jag hade sovmorgon till elva idag men vaknade av mig själv redan vid åtta, så när jag ändå hade tid så ställde jag mig på löpbandet och sprang 5 km. Skön start på dagen! Jag slutade halv tre och har nu suttit och pluggat en stund. Jag tänkte lägga mig och läsa lite i min svenskabok snart och sen bara ha en mysig kväll i soffan. Inatt kommer Robin och sover hos mig och imorgon har jag sovmorgon till klockan ett. Älskar mina slappa och sköna skoldagar!! Även om måndagar förmodligen är en hat-dag för de flesta så kan jag väl ändå försöka önska alla en lite mysig kväll åtminstone, för nu är ju dagen snart över! Puss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0