ONSDAG

Idag har jag haft en bra dag, precis som igår. Jag var i skolan och myste med min Robin igår, så en bättre tisdag kunde jag väl inte få. Idag har jag haft sovmorgon till klockan ett. Jag började dagen med en löprunda och passade sen på att unna mig en stor och god frukost/brunch bestående av äggröra, toast och smoothie. Jag hade bara en lektion och slutade därför redan klockan två idag. Efter skolan åkte jag till frisören och slingade utväxten. Av någon underlig anledning så blir jag aldrig nöjd och tycker alltid att något är fel. För lite slingor, för mycket slingor, för varm färg osv. Men med tiden brukar det kännas lite bättre, så jag får helt enkelt hålla ut ett tag. Nu måste jag sätta mig och plugga inför morgondagens psykologiprov som jag inte kan någonting av och sen ska jag försöka lägga mig i tid eftersom jag börjar tidigt imorgon. Puss!❤

Min goda frukost/brunch idag. Vill poängtera att toasten inte är svartbränd, så att ingen behöver vara orolig för att jag stoppar i mig farliga saker. Mackan är väldigt grov så därför ser den svart ut. Haha. Gott var det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0