ONSDAG

Jag har haft en jättebra och mysig dag idag. Jag hade som sagt sovmorgon till tjugo i tolv och fick utnyttja den ihop med min Robin. I skolan hade vi egentligen inga lektioner mer än en göra-vad-vi-vill-lektion och ett klassråd, så det kändes ganska onödigt att ens gå till skolan idag. Jag åkte i alla fall till gymmet och tränade när jag hade slutat och där har jag inte varit på ett bra tag, eftersom jag föredrar att springa ute. Ikväll har jag träffat Alexandra och vi har ätit middag på pims och suttit och pratat i timmar. Alltid lika mysigt och jag bara älskar vardagsmyslyx! Nu kom jag precis innanför dörren och tänkte snart hoppa i säng. Imorgon börjar jag tidigt för första gången denna veckan, så jag vet inte riktigt hur jag ska komma upp. Men att det är torsdag imorgon betyder också att det snart är fredag, så då känns det inte så farligt! Godnatt och puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0