SÖNDAG

Klockan är sex och jag sitter och äter frukost, på en söndag. Jag trodde aldrig jag skulle komma upp imorses efter att jag bara har sovit ca fem timmar. Men det var ändå helt värt att offra dom där timmarna för att umgås med mina bästa vänner igår kväll, och jag får helt enkelt skylla mig själv att jag tackade ja till jobb idag igen trots att jag ska jobba nästan alla andra dagar med den här långhelgen. Lördagen blev min enda lediga dag.. Igår njöt jag i alla fall av min ledighet till fullo. Jag tog en lång sovmorgon, tränade på gymmet, fikade hemma hos morfar och hade en jättemysig kväll. Vi började kvällen med en liten tur i stan, där det var "stad i ljus". Sen satte vi oss på Pims och pratade om livet i flera timmar. En riktig må-bra-kväll. Så som sagt så känns det värt att ha offrat några timmars sömn för att få spendera tid med vänner som får mig att må så bra.
Nu måste jag åka till jobbet innan jag kommer försent. Jag slutar klockan tre och då ska jag ta igen så många timmars sömn jag bara kan. Puss!❤

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

rådhuset? vi satt på pims meeeeeeeen :D

Svar: oj hahhahaha;)
mkihlstrand.blogg.se

2012-11-25 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0