SÖNDAG

Jag har börjat inse och tycka att söndag kan vara bland den mysigaste dagen på hela veckan, efter fredag och lördag såklart. Söndag är en dag att sova ut på, att göra antingen ingenting eller också massor nytta, men helst utan minsta stress. Idag har jag haft en både mysig men göra-bra-saker-dag. Jag och Robin sov ut länge imorses och vid lunchtid åkte vi hem till hans mormor och morfar och åt deras underbara mat. I eftermiddag har vi storstädat Robins lägenhet, verkligen från golv till tak, så nu luktar det ljuvligt. Jag har precis varit så snäll och gått med på att spela lite FIFA en stund så Robin blir nöjd och glad. Men nu ska vi sätta igång med söndagsmyset istället. Göra varma mackor, titta på Johan Falk och äta massor gott. Som sagt så är söndag rena mysdagen/kvällen! Hoppas alla har haft en bra helg. Jag känner mig faktiskt ganska redo för en ny skolvecka. Skönt. Pusspuss!

Mysig morgon med Robin och Wille❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0