SÖNDAG

Igår hade jag en mamma-och-pappa-kväll. Vi satt framför teven och myste och åt massor godis. Det känns skönt idag att jag hade en hemmakväll igår. Jag vaknade hyfsat tidigt helt utvilad och har nu redan hunnit städa och möblera om mitt rum. Även om jag älskade hur mitt mysiga rum såg ut förut, så kände jag för en liten förändring. Och eftersom jag köpte med mig lite nytt från ikea i fredags så var jag helt enkelt tvungen att förändra lite för att det skulle få plats. Så nu vi får helt enkelt se hur länge jag har kvar det såhär, beroende på om jag trivs! Resten av dagen hade jag tänkt läsa i min svenskabok och kanske ge mig ut och träna om jag orkar. Känner mig inte alls redo eller sugen på att börja skolan igen. Både igår och idag ville jag bara åka långt bort. Till värmen och till en vardag utan minsta stress eller problem. Och idag är det verkligen en riktig grå söndags-söndag så längtan efter ett varmt Grekland är ännu större. Men idag får jag helt enkelt nöja mig med ett grått och kallt Sverige och vara glad för att jag trots allt har haft ett bra, mysigt och roligt lov. Pusspuss❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0