TISDAG

Det känns nästan skönt att börja skolan igen efter denna långhelg. Nu har jag jobbat fre-sön-mån-tis och det är mycket för att vara mig, speciellt på en helg när man SKA vara ledig egentligen! Så just nu känns det bara skönt att det är skola och att jag har sovmorgon till 11.40 imorgon! Men jag har trots allt haft en bra helg och just nu känns det så sjukt bra att jag har jobbat och att jag är flera hundralappar rikare! Fick dessutom lön idag som jag inte alls hade förväntat mig eftersom jag hade glömt bort att jag jobbade ett par dagar förra månaden. Så då blir man bara ännu mer motiverad till att jobba mer i fortsättningen! Idag jobbade jag i alla fall 7-14 och när jag hade slutat skyndade jag mig hem till sängen. När Robin hade slutat kom han och plockade upp mig och så åkte vi till gymmet och tränade. Ikväll har vi lagat mat och nu har vi precis laddat upp med en thriller som vi ska se innan vi går och lägger oss. Mysigt! Hoppas alla andra har haft en bra långhelg, en förhoppningsvis lite mer ledig än vad min har varit! Puss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0