TISDAG

Jag har haft världens slappaste och skönaste dag idag. Jag hade sovmorgon till 13.00 så hela morgonen låg jag i Robins soffa, som jag åkte hem till igårkväll, och bara myste. Klockan 13.00-14.30 var jag på ett studiebesök och sen slutade jag. Felicia och jag plockade upp Olivia påvägen hem som vi har haft myskväll med ikväll. Vi tittade på den underbara filmen "I rymden finns inga känslor" och pratade om allt mellan himmel och jord. Nu ska jag snart hoppa i säng och vänta in min Robin som kommer inatt och kryper ner bredvid mig. Har sovmorgon till 11.40 imorgon, och som jag har sagt förut, så bara älskar jag mina sköna skoldagar!! Sov så gott allihop, puss!

Två fina bilder från Grekland i somras❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0