TORSDAG

Hej igen efter ett litet uppehåll på några dagar. Denna veckan har varit en enda stor berg-och-dalbana och jag har helt enkelt inte velat dela med mig av livet för tillfället. Man har sina svackor och stunder i livet då allt inte riktigt är som man önskar, och då vill man bara resa långt bort tills allt blir bra igen.

Idag känns det som att jag har kommit hem från den där resan och idag är jag glad. Jag har haft en lugn och skön dag i skolan från 8-13 och sen har jag varit på stan och storhandlat med pappa inför morgondagen. Ikväll har jag inte tänkt göra någonting. Möjligtvis ge mig ut på en kvällspromenad men annars vill jag bara krypa ner i soffan framför en bra film och mysa. Imorgon är det äntligen fredag igen, trots att det kändes som att det var måndag igår. Jag har en grymt rolig och mysig helg framför mig som börjar med morgondagens 200dagars-firande! Det är superhjälte-tema och jag är så redo för en dag som självaste superman. Jag tror det kommer blir en så grymt bra kväll och det var längesen jag var såhär peppad. Men innan dess så måste jag finslipa lite på outfiten, så det ska jag göra nu! Tack och hej för mig, puss❤

 

Mysig frukost innan skolan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0