TORSDAG

Just nu är jag så jävlans underbart glad. Min hemska historia-uppgift, som bokstavligen har fått mig att gråta och vilja dö (haha okej jag ska inte överdriva), är nu klar och inlämnad! Det finns verkligen ingen bättre känsla än när en uppgift som har tyngt och fått en att må så dåligt, är klar och ute ur livet. Så underbart! Jag har också för övrigt haft en bra dag idag. Jag kom otroligt nog upp imorses och jag gick ju bara i skolan till 12.50 som vanligt, så jag har inte mycket att klaga på. Jag åkte bara hem en snabbis efter skolan och åt lite, innan jag åkte tillbaka till stan för att möta upp pappa för att träna på gymmet. Mina lår bara bränner och jag kan inte ens föreställa mig hur dom kommer kännas imorgon. Men träningsvärk är bara positivt, det betyder ju att man har tagit i! Nu ska jag hoppa i säng och förbereda mig på andra jobbiga morgonen utan sovmorgon. Men det är fredag imorgon vilket alltid är helt underbart, så precis som idag så gör det inte så mycket med en tidig morgon. Godnatt och sov så gott allihop, puss!

Det är verkligen inte klokt hur mycket man kan tycka om en sån här liten varelse. Min fina, mysiga, bästa och älskade lillebror❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0