TORSDAG-FREDAG

Igår hade jag inte ett enda utrymma för att blogga, eftersom jag hade så fullt upp med att gå i skolan, köra ett riktigt hårdpass på gymmet, "plugga" på mammas jobb och tillslut gå på treorna på estets klasskonsert. Dom var precis lika grymma som alltid och jag blir så arg på mig själv att jag inte har haft tålamod till att bli riktigt bra på ett instrument eller sjunga. Min mamma är sångpedagog, min pappa är pianist, min syster är grym på att sjunga och min bror spela trummor. Och vad gör jag, jag spelade tvärflöjt när jag var typ 11 år... Men jag antar att det aldrig är för sent!
Idag började vi skoldagen med en julkonsert i kyrkan. Jag tycker sånt är så mysigt! När jag hade slutat vid halv två mötte jag upp pappa för ett träningspass på gymmet. Nu är jag färdigduschad och ligger nerbäddad i min säng för att läsa lite till mitt prov som jag har nästa vecka, i väntan på att maten ska bli klar. Robin kommer snart också, och ikväll ska vi ha fredagsmys i biosalongen. Jag har inte haft fredagsmys på tre fredagar i rad, så ikväll ska jag fredagsmysa så mycket jag bara kan! Hoppas alla andra också får en mysig fredag! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0