TORSDAG

Fy vilket tråkigt väder vi har, man blir på så dåligt humör när det är såhär grått. Men jag har i alla fall haft en bra och mysig förmiddag trots vädret, så jag är på ganska bra humör ändå! Jag gick upp redan halv åtta för att köra pappa till stan. Sen har jag haft en mysig morgon i soffan ihop med mamma och syster, och vid halv elva stod jag på löpbandet. Eftersom jag har varit sjuk så har jag inte kunnat träna, men idag kände jag att det verkligen var dax att sätta igång igen. Så efter 5 km löpning mötte jag och Felicia upp Therese för att gå en långpromenad med våra hundar. Så himla mysigt, och Wille och Plutten älskade varandra. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen laga något att äta till lunch. Jag tänkte försöka läsa lite i min tråkiga äckliga svenskabok som ska vara utläst om två veckor och sen göra mig iordning inför kvällen. Man måste passa på att ha kul nu när det är lov så ikväll ska jag och ett par vänner ses för att förfesta och gå ut. Bortsett från att jag ska upp ganska tidigt imorgon så tror jag det kommer bli en grym kväll. Nu ska jag hoppa in i en varm dusch! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0