FREDAG

Åh så underbart med fredag, helg och lov! Jag har dock inga fredagskänslor alls men det beror förmodligen på att jag inte kommer ha något traditionellt fredagsmys ikväll som jag älskar så mycket. Men det kommer ju fler fredagar! Jag gick i alla fall i skolan till halv ett idag eftersom sista lektionen var inställd. Då passade vi tjejer på att ta en fika, som vi faktiskt gör varje gång vi ska gå på lov, vår s.k. "fira-in-lovet-fika". Nu kom jag precis hem och ligger utslagen i soffan för att samla lite krafter inför kvällen. Det är ett kort arbetspass från sex till tio, så det känns ganska skönt ändå. Ikväll/natt kommer Robin till mig efter hans jobb så lite fredagsmys får jag ju trots allt. Ha en jättebra fredag, helg och höstlov allihop. Pusspuss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0