FREDAG

Åh så underbart med fredag. Helgen är alltid lika välkommen! Som vanligt så slutar jag halv två på fredagar så min helg startar tidigt. Jag åkte hem en snabbis efter skolan men åkte sen tillbaka till stan igen för att träffa min saknade vän Towe. Vi har inte setts på evigheter och det var verkligen inte en dag för sent med en träff, jag har saknat henne så mycket. Vi tog en jättemysig fika på rådhuset och tog igen allt prat sen sist. Pappa och jag köpte med oss kinamat på väg hem som vi nu har tryckt i oss framför fotbollen på teven. Om en stund kommer min bästa och fina vän David för att ha fredagsmys med mig. Jag har skrivit det förr och skriver det igen, jag älskar fredagsmys! Ha en mysig och bra fredag allihop. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0