FREDAG-LÖRDAG

Jag hade en så mysig och bra fredag igår. Jag gick i skolan fram till halv två precis som varje fredag, åkte upp till billingen och sprang 8km med pappa, skyndade mig hem och gjorde mig iordning för att hinna med ett tåg till Göteborg. Jag åkte med mina fina och mysiga vänner till Göteborg för att äta middag, besöka världens bästa godisaffär och gå på biopremiären av paranormal activity 4. Jag har alltid älskat alla paranormal activity-filmer och 4:an var inte helt dum den heller. Men det känns helt klart som att det räcker med sådana filmer nu, det börjar liksom bli lite för enformigt. Men precis som sist då vi var på biopremiären av 3:an så fick vi en sjukt rolig upplevelse med massor skrik och skratt.

Jag började känna mig lite halvkass i kroppen redan igår och var rätt osmart som gick ut och sprang, för idag när jag vaknade mådde jag verkligen inget vidare. Min hals är helt igentäppt, jag kan inte svälja och jag känner mig matt i hela kroppen. Jag ska vara hundvakt hela dagen så jag tänkte passa på att göra lite nytta som att städa lite och plugga. Ikväll ska jag bara kurera mig, äta kuckelemuckmedicin och dricka te så att jag blir frisk fort. Hoppas alla andras lördag blir lite bättre än min! Pusspuss❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0