FREDAG

Åååh jag kan inte ens beskriva lyckan över att jag idag äntligen tog mitt efterlängtade körkort!!! Jag har ju inte bloggat på hela veckan, men jag har inte haft någon som helt ork till det när det har varit så mycket med körkortet. Jag hade mitt prov i onsdags och jag var så nervös att jag ville dö, men när det stod godkänt med gröna bokstäver på datan så ville jag bara skrika av glädje. Idag hade jag min uppkörning och då var jag ännu nervösare. Men när jag väl satte mig i bilen så kände jag mig helt plötsligt avslappnad och det gick jättejättebra! Underbar start på den här helgen!!

Jag skulle i övrigt kunna sammanfatta denna vecka med att jag har varit i skolan, pluggat, tränat och varit med Robin. Ungefär så veckorna brukar se ut! Idag startade jag som sagt dagen med uppkörning och gick sen i skolan till halv två. Jag och Felicia åkte (måste ju poängtera att jag körde!) till vårdcentralen och tog en gardasil-spruta följt av att vi åkte hem till morfar på en fika. Nu har jag avnjutit en helt underbar middag med familjen och Robin (hemmalagad thaimat). Jag och Robin ska åka ut och köra lite snart och sen ha världens fredagsmyskväll. Jag bara älskar fredagsmys! Ha en bra fredag allihop. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0