LÖRDAG

Vilken underbar höstdag det har varit idag! Jag har i och för sig inte direkt tagit del av solen något vidare, men jag får hoppas att det blir lika fint imorgon så jag kan ge mig ut på en mysig höstpromenad eller liknande. Idag har jag i alla fall haft en lång och mysig morgon ihop med min älskling. När han var tvungen att åka hem åkte jag och mamma till stan. Vi hade tänkt att gå på stan och sen träna på gymmet men det slutade med att stadsturen tog hel fyra timmar, och något gym hann vi inte med. Så nu har jag shoppat på mig onödiga men himla fina kläder till mig själv. Just nu ligger jag skönt i soffan med mamma och pappa som sällskap efter att ha avnjutit massor goda räkor, ostar och nybakade bröd. Jag älskar räk-frossar-kvällar! Om en liten stund kommer Robin och vi ska åka hem till honom och fortsätta lördagsmyset där. Utekvällar och dans i all ära, men att få mysa med den man tycker bäst om kan faktiskt slå det mesta! Ha en bra och rolig lördag allihop och dansa lite åt mig som ska ligga nerbäddad i soffan med en skål godis istället. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0