MÅNDAG

Jag har precis bäddat ner mig i min säng, vilket är precis vad jag har längtat efter att få göra hela dagen. Jag har verkligen haft den sämsta starten på veckan man bara kan få. Vaknade på helt fel sida och ville inget annat än att dra täcket över huvudet hela dagen. Men jag började klockan elva och slutade två så det var inte så farligt trots allt. Jag har försökt beta igenom en hel del plugg nu i eftermiddag men trots att jag skriver och skriver så blir högen bara några millimeter kortare, det tar aldrig slut. Så otroligt skönt att det är höstlov nästa vecka, även om det kommer bli ett plugg-lov för min del.
Bortsett från min stress över skolan så är jag fortfarande sprängförkyld och kommer få vara en soffpotatis ett tag framöver, vilket jag hatar. Men det är väl helt enkelt bara att bita ihop och vänta på att jag blir helt fullt frisk.
Jag måste låta som världens bittraste människa idag, men det måste man få vara ibland. Jag fick i alla fall äntligen träffa min saknade Robin igår och ta igen alla pussar som vi har gått miste om. Presenter hade han med sig hem till mig också och det blir man ju aldrig ledsen för direkt!
Nu ska jag släcka lampan och sova mig pigg och glad, för imorgon blir det trots allt en rolig skoldag med halloweentema för alla treor! Nattinatti!❤

En bild från gårdagens underbara söndagsfrukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0