MÅNDAG

Jag kan väl börja med att säga godmorgon. Det är måndag morgon och jag har sovmorgon till elva. Gick upp tidigare än vad jag hade behövt och kan nu ligga nerbäddad i soffan och bara mysa i lugn och ro innan skolan. Idag vaknade jag upp med riktig måndagsångest. Jag saknar redan min kärlek som jag pussade hejdå imorses och inte kommer få träffa på en hel vecka eftersom han åker bort. En vecka är inte så mycket att bråka om, men jag blir ju alltid så orolig när nära och kära är ute på vägar och flänger. Jag fantiserar alltid det värsta. Men nu ska jag inte deppa för detta mer! Jag har haft en supermysig och bra helg och det är trots allt en lugn och bra vecka jag har framför mig. Idag går jag i skolan till halv fyra och ikväll ska jag träna på gymmet. Två pass ska jag köra, CXworx och spinning. Mår alltid så bra efter att få ha tränat mig trött och svettig. Nu ska jag göra mig redo för att åka! Pusspuss❤

I fredags hade jag och Robin två år och åtta månaders-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0