ONSDAG

Det finns inte så mycket att säga om mina dagar just nu. Jag lever med min sprängförkylning och har börjat vänja mig vid att vara en soffpotatis. Jag går i skolan på dagarna och pluggar på kvällarna. Även denna dag såg ut på så vis. Jag började tjugo i tolv och slutade halv tre. Åkte direkt hem och sov en liten stund. Resten av eftermiddagen låg jag och läste lite till morgondagens psykologiprov och skrev på min hemska historia-inlämning. Just nu har jag gett upp plugget och istället placerat mig skönt i soffan med en kopp te och säsongens underbara clementiner framför halv åtta hos mig. Jag tänkte inte sitta uppe allt för sent ikväll eftersom jag måste vara utvilad och koncentrerad på provet som är klockan åtta imorgonbitti. Jag kan väl inget annat än hoppas att alla andras liv är lite mer intressant än vad mitt är just nu. Godnatt i förväg!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0