ONSDAG

Onsdag är den skönaste och bästa dagen på hela skolveckan. Jag har sovmorgon till tjugo i tolv, som jag fick spendera ihop med min kärlek idag, och sen slutar jag vid halv tre. Jag åkte hem direkt efter skolan och landade direkt ner i soffan. Låg och njöt av att inte behöva göra någonting eftersom nästa veckas prov har flyttats fram ytterligare en vecka. Under kvällen tog jag mig i kragen och gav mig ut på en löprunda. Nu är jag nyduschad och jag har precis stoppat i mig lite kvällsmat. Jag ska nu krypa ner i mina nybäddade lakan och titta på en mysig kärleksfilm. Precis som alla andra dagar denna veckan så har jag sovmorgon imorgon med. Det är annat än att börja klockan sju som man gör under praktiken! Godnatt!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0