SÖNDAG-MÅNDAG

Jag försökte få upp ett inlägg här flera gånger igår, men internet ville inte vara med mig så jag gav upp tillslut. Jag hade i alla fall en lugn, fin och jättemysig söndag. Under kvällen hade vi morfar på besök så vi åt trerätters och myste framför brasan. Robin kom till mig också under kvällen och jag hade laddat upp med en godispåse för 69 kr som vi hade till kvällens söndagsmys.

Idag vaknade jag klockan nio och ligger nu nerbäddad i soffan och äter en stor frukost. Jag ska snart sätta mig och börja plugga på min hemska historiainlämning som jag mår dåligt av bara jag tänker på. Klockan fyra till tio ska jag jobba, vilket jag inte alls är sugen på just nu. Men det är bara att bita ihop och tänka pengar. Nu måste jag sätta igång. Puss❤

Samlade ihop ett par ynka bilder från i lördags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0