SÖNDAG

Åh vilken mysig och bra söndag jag har haft idag. Jag och Robin var uppe redan vid halv åtta och åt en stor frukost. Vid tio var vi i spåret och sprang 8 km. Skön start på dagen! Klockan ett var vi hemma hos Robins familj och åt lunch innan vi åkte hem till hans kusiner där det var släktkalas för lilla Alice. Det var ett jättemysigt kalas med Robins mysiga släkt, massor mat, kakor och tårta. Nu ikväll åkte jag hem till mig för att äta söndagsmiddag med familjen. Jag känner mig just nu helt uppsvullen och proppmätt efter allt jag har ätit idag. Jag sitter och väntar in den efterlängtade nya säsongen av solsidan just nu och har väl tänkt sitta kvar här i soffan resten av kvällen. Som vanligt så börjar jag klockan elva imorgon så jag kan med gott samvete sitta uppe och ha en riktig myskväll! Hoppas alla har haft en lika mysig och bra helg som jag har haft! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0