TISDAG

Tänk vad en skoldag kan livas upp av lite maskerad. Det var halloweentema för alla treor idag och det var så kul att se att så pass många hade gått in för det. Jag och Felicia åkte tidigare till skolan för att sminka oss fula och läskiga och det blev faktiskt riktigt bra. Lektionerna blev ganska oseriösa under hela dagen, vilket inte är så konstigt när hälften av alla i klassen ser ut som spöken och monster. Jag slutade vid halv tre och det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen. Jag har skrubbat och tvättat bort allt mitt vita smink på ben, armas, hals och ansikte så nu känner jag mig lite mer som en människa igen. Nu ska jag precis som igår, ha en pluggeftermiddagen. Försöka beta av en bit till på den gigantiska högen som ligger och stressar. Ikväll kommer Robin och kryper ner hos mig efter jobbet. Det finns ju ingen bättre start på dagen än att få vakna upp bredvid sin kärlek. Nu ska jag sätta igång plugget. Pusspuss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0