TISDAG

Jag har haft en så bra och mysig dag och kväll. Igårkväll kunde jag inte hålla mig, så jag tog bilen till Robin för att få pussa lite extra på honom innan han åker. Det finns ju inget bättre än att få vakna upp bredvid sin varma kärlek. Jag hade sovmorgon imorses men fick ju gå upp tidigt för att åka hem innan skolan, eftersom mina föräldrar behövde bilen till jobbet. Gick sen i skolan fram till halv fyra och åkte sen hem och pluggade lite halvdant en stund. Ikväll träffade jag mina efterlängtade gamla vänner för en tacokväll. Vi har inte umgåtts sen på högstadiet och kände att det verkligen var dax för en liten reunion. Vi hade en jättemysig kväll med massor prat om allt kul vi har gjort ihop (haha låter som att vi är 50 år..). Nu är jag i alla fall hemma och ska snart hoppa i säng. Imorgon har jag min underbara sovmorgon till tjugo i tolv! Pusspuss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0