TISDAG

Kort om gårdagen: gick i skolan från elva till halv fyra. Gick på stan och tränade på gymmet med mamma. Låg sen resten av kvällen i soffan och struntade i allt som har med skola att göra. Så otroligt skönt att släppa allt ibland!

Idag har jag haft en jättebra dag hittills. Som vanligt så startade jag dagen med en sovmorgon. När jag slutade skolan vid halv tre gick jag ner på stan och mötte upp en saknad vän, fina fina Victoria. Hon har kommit hem efter att ha varit i USA i över en månad och det är så kul att hon är hemma igen. Så vi satte oss på rådhuset där vi fikade och pratade länge, jättemysigt! Nu är jag hemma och har precis ätit middag. Hade tänkt ge mig ut på en löprunda i skogen, men regnet forsar ner så jag får ställa mig på löpbandet istället. Men innan träningen är jag så illa tvungen att plugga psykologi också. Inatt kommer Robin och kryper ner hos mig och imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tolv. Underbart!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0