TORSDAG

Godkväll allihop. Jag har precis bäddat ner mig i sängen efter en lång, jobbig med jättebra dag! Jag slutade skolan redan tio i ett idag och det tackar jag gudarna för eftersom jag vid fyra skulle jobba fram till tio. Plugga hann jag dessutom med däremellan. Det känns så skönt att vara hemma efter en jobbkväll. Man är några hundralappar rikare och kan gå på helg med riktigt gott samvete!
Glömde av att skriva igår så jag drar en kortis för alla som bara måste veta vad jag sysslade med. Jag hade sovmorgon till tjugo i tolv men var så duktig att jag gick upp tidigare och sprang på morgonen. Gick i skolan i tre timmar och låg sen hemma och pluggade, åt pizza och myste. Mer än så har ingen missat om mitt liv. Jag ska som sagt sova nu så jag orkar upp imorgon. Jag måste samla alla krafter jag kan få eftersom det är veckan bästa dag, fredag. Jag kommer dessutom få världens bästa fredagsmys imorgon, så jag bara längtar!! Puss&godnatt❤

Juste, jag hämtade ut mitt körkort igår och tänkte visa er min underbart fina namnteckning. Det ser verkligen ut som att en treåring har skrivit det där, jag måste verkligen börja träna på autografer. Men jag skyller på att jag var darrig på handen av nervositeten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0