TORSDAG

Idag hade jag en kort och till en början skön skoldag. Började halv tio och slutade kvart över ett. Jag gick dock hem med sur min eftersom det helt plötsligt kändes som att ett berg av måsten ramlade över mig. Som vanligt stressar jag alldeles för mycket och det där berget är ju självklart inte så stort som jag grinar över just nu. Jag sprang bort stressen och dom sura minerna på löpbandet efter skolan med hård intervallträning. Jobbigt och skönt efteråt. Nu har jag i alla fall pluggat lite grann och tittat på mitt favoritprogram "halv åtta hos mig". Jag ska snart hoppa i säng eftersom jag för första gången på denna veckan börjar klockan åtta imorgon. Imorgon är det veckans absolut bästa dag, underbara underbara fredag!❤

Jag har inga nya bilder på lager, men eftersom det är så tråkigt med ett inlägg utan bilder så bjuder jag på en från förra veckans bullbak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0