FREDAG

Det är inte likt mig att glömma/strunta i att blogga såhär, men jag har haft så väldigt fullt upp och varit alldeles för trött för att ens tänka på det. Men som en liten kort sammanfattning av de senaste dagarna så har jag haft praktik, tränat och varit med Robin mest. Idag jobbade jag min 6e dag i rad på praktiken, så nu känns det helt underbart att få gå på helg. Idag började jag dagen med en stor brakfrukost efter en skön sovmorgon. Jag hann även övningsköra och springa 8,5 km innan jag åkte till stan för att ha praktik fram till nio. Nu är jag hemma och David har precis anlänt. Vi har precis slagit oss ner i soffan och ska hyra film och ha vårt efterlängtade fredagsmys. Hoppas alla andra får en lika mysig fredag som jag! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0