FREDAG

Det är veckans bästa dag idag och jag är ledig. Helt underbart att få sova ut imorses och inte behöva sätta klockan. Under dagen idag har jag varit så snäll och storstädat hela huset åt mamma och pappa. Det är ju rena träningspasset att damma, dammsuga och moppa golven i ett stort hus, så jag var helt slut efteråt. Vid två åkte jag in till stan för att träffa Alexandra för en fika på rådhuset. Vi har suttit på uteserveringen i solen och tagit igen allt prat från tiden vi inte har setts på. Lika mysigt som vanligt! Nu har jag precis kommit hem till Robin och ligger och väntar på att han ska komma hem från gymmet. Tänkte faktiskt vara duktig och läsa lite körkortsteori så länge. Ikväll ska vi åka hem till hans familj och mysa, jag har ju inte träffat dom på jättelänge tråkigt nog, så det ska bli mysigt och kul att se dom igen. Hoppas alla andra också får en mysig/bra fredagskväll precis som jag kommer få! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0