LÖRDAG

Åh vad det är skönt att det bara är lördag idag. Eftersom jag har varit ledig sen i fredags så får man ju lite känslor av att det är söndag idag, därför blir jag alltid glad på nytt varje gång jag kommer på att helgen inte är slut än. Jag och Robin hade världens mysigaste kväll igår. Jag gjorde iordning middag som stod på bordet när han kom, och så myste vi sen till den nya Johan Falk filmen med en stor godisskål till det.

Idag var vi uppe i hyffsat god tid och åt en stor frukost eftersom han skulle iväg ganska tidigt för att spela match. Så när han åkte la jag mig i soffan och pluggade körkortsteori. Förutom en liten promenad med Wille och lunchlagning så pluggade jag nog i över tre timmar. Under eftermiddag ställde jag mig på löpbandet och sprang 10 km. Jag brukar tycka att det är jättelångtråkigt att springa så långt på ett löpband, men med en bra film framför sig så går det riktigt bra! Nu har jag precis duschat och gjort några körkortstester till och ska snart göra mig iordning för kvällen. Världens bästa vänner kommer hem hit för matlagning, spel och mys. Älskar våra traditionella myskvällar med mat, spel, film och magont av allt skratt. Förhoppningsvis kommer Robin och sover bredvid mig inatt också. Mysig och bra lördag!! Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0