LÖRDAG

Idag ringde min klocka faktiskt tjugo över åtta, trots att det är lördag. Jag ville komma upp i tid eftersom jag och pappa hade planerat att springa på förmiddagen. Så när Robin hade åkt hem åkte jag och pappa upp till billingen där vi sprang milen. Jag har inte sprungit milen på ett ganska bra tag, så det var jätteskönt att få trötta ut sig ordentligt igen! Nu har jag precis duschat och gjort mig klar för att snart åka enda bort till fägre hem till Fredrik. Han ska bjuda på middag och förfest innan vi åker in till Skövde för utgång. Jag har inte varit ute på ett tag så nu kryper det i benen efter lite dans. Jag tror det kommer bli en riktigt grym kväll ikväll, och hoppas alla andra också får det! Pusspuss❤


Kommentarer
Postat av: ida

världens finaste maya!!
Vad har du för redigerings program? <3

2012-09-25 @ 15:55:17
URL: http://idajarlhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0