LÖRDAG

Jag ligger redan nerbäddad i sängen klockan halv elva trots att det är lördag. Jag har praktik imorgon klockan nio så det är inte mycket att göra åt. Skulle börjat sju egentligen men min handledare ringde under kvällen och kom med det underbara beskedet att jag kunde komma lite senare.
Idag har jag i alla fall varit hemma hos min Robin under förmiddagen. Vi har mestadels tagit det lugnt, tittar på prison break och lagat mat. När jag kom hem ställde jag mig på löpbandet och sprang 7 km innan jag åkte hem till morfar för inflyttningsmiddag med familjen och min mosters familj som är på besök. Min kväll har alltså spenderats där i hans underbart fina lägenhet med jättegod mat och mys. Nu ska jag släcka lampan så att jag kommer upp imorgon. Dansa lite åt mig ikväll, får lite smått myror i benen av att veta att det förmodligen kommer bli en grym utekväll ikväll som jag inte får vara med på.. Men sånt är livet och det kommer trots allt fler bra kvällar! Godnatt❤


En bild från en grymt bra och rolig kväll i somras!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0