LÖRDAG

Det är lördagkväll och jag ligger nerbäddad i soffan med min familj. Jag hade planerat att gå ut ikväll, men i sista sekund så kände jag verkligen att jag inte ville annat än bara ligga i soffan med en skål godis och mysa.
Idag har jag i alla fall tagit en lång och efterlängtad sovmorgon, sov hela 10 timmar inatt. Under dagen har jag varit på stan med mamma och sen har vi lyssnat när pappa spelade på scenen i stan. Under kvällen gick vi runt på matfestivalen och åt massor gott. Nu ska jag som sagt ha lördagsmys och ligga i soffan framför en bra film och bara ha det skönt. Hoppas alla får en rolig kväll ute och dansa lite åt mig! Pusspuss❤

Bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0