MÅNDAG

Igår glömde jag helt och hållet av att blogga, men jag gjorde ju faktiskt inte mycket mer vettigt än att jag hade praktik 9-16 och åkte hem till Robin för söndagsmys under kvällen. Han hade lagat jättegod middag åt oss när jag kom och resten av kvällen såg vi den grymma filmen "safe".

Idag har vi båda haft sovmorgon, men vi låg inte och drog oss överdrivet länge för det, för vid tio åkte vi till gymmet och tränade båda två. Vi har vi precis varit och ätit lunch hemma hos hans mysiga mormor och morfar och nu är vi påväg till Skövde. Robin ska jobba och jag har ett kvällspass på praktiken framför mig. Jag har haft en riktigt mysig måndag, trots att måndagar egentligen är de tråkigaste, segaste och värsta dagarna av alla. Tack och hej för mig och pusspuss!❤

Bild från gårdagens mysiga middag som Robin gjorde till oss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0