MÅNDAG

Jag minns inte ens när jag senast var så här utmattad. Jag är helt slut efter första dagen på praktiken! Jag gick ju från 7-16, vilket jag inte är van vid så det kändes i både kropp och huvud efteråt. Men jag har hamnat på ett jättemysigt ställe och jag trivs redan, så jag är trots allt väldigt förväntansfull. Under mina fyra veckor kommer jag få arbeta inom LSS, alltså med personer med funktionshinder.

Jag hade planerat att träna och plugga körkortsteori hela kvällen, men dom planerna är bara att glömma just nu. Det enda jag orkar göra ikväll är att ligga i soffan framför "halv åtta hos mig" och "ensam mamma söker" och inte anstränga mig ett dugg. Har ett kvällspass imorgon och börjar inte förens halv fyra så då får jag ta igen kvällens förlorade planer, och självklart njuta av en lång sovmorgon. Puss!❤


En gammal bild på min älskade Wille och mig❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0