ONSDAG

Åh vad jag är trött på praktik just nu. Jag trivs jättebra på min praktikplats, men jag saknar mina sovmorgnar och mina klasskompisar. Hade jag gått i skolan idag så hade jag börjar tjugo i tolv och slutat två, men istället börjar jag sju och slutar fyra.
I måndags hade jag ett kvällspass på praktiken, vilket jag tycker mest om. Hann både övningsköra, plugga körkortsteori och springa några kilometer på förmiddagen. Igår började jag sju men kunde under dagen trösta mig med att Robin skulle komma till mig under kvällen. Vi hade planerat att träna tillsammans, men valde tillslut att laga god mat och ligga i sängen och titta på film hela kvällen istället.
Sitter just nu på min lunchrast och räknar timmar och minuter tills jag får åka hem till min säng. Är så trött idag att jag skulle kunna somna stående. Ska trots allt försöka ge mig ut på en löprunda ikväll och plugga körkortsteori. Börjar bli så oerhört stressad över det där körkortet och jag vill inte plugga mer på sånt som går ut genom hjärnan lika fort som det kom in. Men det är bara att bita ihop och försöka vara positiv. Jag kommer vara överlycklig när jag har mitt körkort, det är snart helg och jag har snart gjort min tredje vecka på praktiken! Hoppas ni inte blev allt för nedstämda av mitt dåliga humör idag, imorgon är jag förhoppningsvis pigg och glad igen! Pusspuss❤

Har inga nya bilder, men här är en mysig bild på mig och Felicia från när vi var små❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0