SÖNDAG

Jag har haft en såå bra och mysig helg, och det känns faktiskt inte alls jobbigt att återvända till skolan. Det ska bli så skönt att komma tillbaka till rutinerna i skolan igen, att slippa vara "överduktig" och engagerad hela tiden, vilket man måste vara under en praktik. Allra mest längtar jag efter mina fina sovmorgnar och klasskompisar!

Igår hade jag i alla fall en jättemysig kväll med mina fina vänner. Vi åt tacos, spelade spel, skrattade tills vi vek oss och åt ihjäl oss på godsaker. En så välbehövlig kväll som man bara mår så bra av!
Idag skulle jag och Robin ha startat dagen med att åka till gymmet, men vi valde att ta en lång och skön sovmorgon istället. Under dagen har vi varit på stan för ärenden och storhandling till Robin. Sen åkte vi hem till honom där vi fick besök av två stycken Mattias. Nu ikväll åkte jag och Robin hem till mig igen för att ha söndagsmys. Vi har ätit middag med familjen, ätit godis, tittat på xfactor och ska nu lägga oss i min säng framför en film innan läggdags. Jag börjar som vanligt min skolvecka med en sovmorgon till elva, vilket är en så perfekt start på veckan! Hoppas alla har haft en lika mysig, rolig, grym och bra helg som jag har haft. Pusspuss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0