SÖNDAG

Även om söndag kan vara lite av en "hat-dag" så kan den ju vara väldigt mysig och bra ibland också. Idag har det varit precis en sådan bra dag och jag har inte känt minsta jobbig känsla över att det är praktik imorgon igen, även om jag gärna hade haft en lite längre ledighet. Imorses ringde mitt alarm klockan åtta och jag gick upp för att äta en rejäl frukost. Vid halv tio var jag sen på gymmet för att köra två pass denna morgon till ära. Mitt favoritpass CXworx följt av ett mördar-spinningpass. Kändes himla bra att starta dagen ordentligt och nu kunna slappna av resten av dagen. Jag har legat i soffan och pluggat körkortsteori i två timmar. Somnade självklart mitt i allt och blev sovande i en timma. I kväll tänkte jag läsa lite teori till, äta söndagsmiddag och ha myskväll med familjen. Pusspuss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0