SÖNDAG-MÅNDAG

Försökte blogga hur många gånger som helst igår men internet här hemma ville inte vara med så jag fick aldrig upp något. Men som en sammanfattning av det jag skrev igår så hade jag en grym kväll i lördags med världens underbaraste människor. Middag, spel, skratt och dans hemma hos Fredrik innan vi var i stan vid tolv-tiden för att fortsätta dansen på husaren.
Igår gjorde jag inte mycket vettigt under dagen. Försökte plugga lite körkortsteori men gav upp efter några minuter. Växlade annars mellan att ligga i soffan framför något dåligt program på teven och i min säng med körkortsboken på magen. Jag hade däremot en underbart mysig söndagskväll ihop med mina saknade fina vänner. Vi var hemma hos bekie och åt tacos, pratade och tittade på film. Ett så perfekt avslut på en bra helg!

Idag börjar jag inte förens klockan tre, så jag har turen att få starta veckan med en sovmorgon. Ställde trots allt klockan på halv nio eftersom jag vill hinna med mycket innan praktiken. Jag har precis ätit frukost och ska snart lägga mig och läsa lite körkortsteori. Jag ska även försöka ge mig ut på en löprunda innan jag måste göra mig redo för en kväll på praktiken. Min måndag kort och gott. Pusspuss!❤


Lite halvdåliga mobilblder från i lördags:

 

 

Två bilder från igår:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0